.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي 3 كانديداي ديگر براي اصلاح‌طلبان!
در حاليكه خبرگزاري مهر، امروز به نقل از يك نماينده مجلس از محمدرضا عارف به عنوان كانديداي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري سال ۹۲ اسم برد، خبرگزاري ايلنا (نزديك به اصلاح‌طلبان) نيز به نقل از يك نماينده ديگر مجلس سيدحسن خميني، عبدالله نوري و كمال خرازي را به عنوان داوطلبان احتمالي ديگر نام برد.     اين در حاليست كه معلوم نيست اين نمايندگان محترم مجلس، از جانب چه احزاب، تشكل ها و يا افرادي براي خود كانديدا پشت كانديدا معرفي مي كنند در حاليكه وضعيت تشكيلاتي اين جناح چند سال است اصولا بطور كامل متوقف مانده و بسياري از چهره هاي اصلاح طلب، حاشيه نشين شده يا دچار تنگناها و مشكلات حقوقي و قضايي هستند. اين حكايت در انتخابات مجلس نهم نيز رقم خورد و جمعي از نمايندگان اقليت مجلس با ارائه ليستي مستقل با نام اصلاح طلبان وارد انتخابات شده كه به دليل نبود فعاليتي تشكيلاتي با شكستي بزرگ مواجه شده بنحويكه حتي چهره هاي شاخص اين فراكسيون همچون آقايان خباز، كواكبيان، عليخاني و ... از ورود به مجلس نهم بازماندند.

البته سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس در همين رابطه در گفت و گو با ايلنا بر ضرورت سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان تاكيد كرده و گفته است: حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نباید مثل انتخابات فعلی مجلس باشد. اصلاح طلبان باید ضمن پرهیز از اتلاف وقت هر چه سریع‌تر کارهای انتخاباتی خود را آغاز کرده و کاندیدای مورد نظر را اعلام کنند.

داریوش قنبری، در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر حضور محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، گفت: اگر چه در این زمینه اطلاع چندانی ندارم، ولی معتقدم اصلاح طلبان دیگر نمی‌توانند نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت باشند. قنبری با اشاره به نام عارف، عبداله نوری و كمال خرازی به عنوان گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: علاوه بر این‌ها می‌توان از چهره‌های دیگری همچون سید حسن خمینی نیز یاد کرد. ضمن اینکه باید ببینیم که نهایتا کدامیک پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت. وی افزود: با توجه به اینکه تشکیلات اصلاح طلبان دچار نوعی از هم گسیختگی شده است، بنابراین پیش از مشخص شدن فرد خاصی باید سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان در دستور کار قرار گیرد.
قنبری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به زمان اندکی که باقی مانده است، اصلاح طلبان باید ضمن تجدید سازمان و کسب آمادگی برای حضور در انتخابات روی چهره‌ای که از مقبولیت بالاتری برخوردار است، سرمایه گذاری کنند.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امید گزی 5 ارديبهشت 1392
با سلام.چرا ما کاندیدای زن برای ریاست جمهوری نداری؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.718 seconds.